In deze functie wissel je voortdurend tussen verschillende focusgebieden. De ene dag ben je bezig met het schrijven van onderzoeksplannen of het interpreteren van wet- en regelgeving, de andere dag duik je diep in zorgdata of voer je gesprekken met zorgaanbieders. Je werk is gevarieerd, inhoudelijk uitdagend en maatschappelijk relevant.
Taken & verantwoordelijkheden:
• Het jaarlijks actualiseren van de risicomatrix, het opstellen van het controlejaarplan en het verzorgen van de verantwoording Materiële Controle richting de externe accountant;
• Het analyseren van grote hoeveelheden zorgdata om opvallende patronen of afwijkingen in declaraties te signaleren;
• Het uitvoeren van materiële controles: van het formuleren van een controledoel en het opstellen van specifieke controleplannen tot de inzet van controlemiddelen, communicatie met zorgaanbieders en het doen van verdiepende detailcontroles;
• Het vertalen van onderzoeksresultaten naar concrete verbeteradviezen en het oppakken van signalen uit de organisatie of van externe partijen.
Je werkt zelfstandig, maar bent tegelijkertijd nauw verbonden met collega’s van onder andere Finance, Business Intelligence, Juridische Zaken en Zorginkoop. Je standplaats is het kantoor in Utrecht, maar hybride werken behoort tot de standaardmogelijkheden.
• Je hebt HBO- of WO werk- en denkniveau, je kunt goed conceptueel denken en bent analytisch sterk;
• Je hebt relevante werkervaring in de zorg, bij voorkeur op een controleafdeling van een zorgverlener of zorgverzekeraar;
• Je bent zowel schriftelijk als mondeling communicatief sterk, moeilijke gesprekken met zorgaanbieders ga je niet uit de weg. Ook weet je de uitkomsten van uitgevoerde controles duidelijk over te brengen naar de zorgaanbieder en andere belanghebbenden;
• Je werkt zorgvuldig en kan informatie die vanuit verschillende hoeken tot je is gekomen (financiële informatie, wettelijke kaders, zorginhoudelijke kennis, enz.) gestructureerd samenbrengen in een controleplan en -rapportage.
• Je bent integer en professioneel: je werkt met gevoelige informatie en handelt zorgvuldig en discreet.
We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:
• Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling door aandacht en coaching.
• Een bruto maandsalaris tussen € 4492,- en € 5740,- op basis van een 38-urige werkweek in schaal 9 conform cao Huisartsenzorg.
• Een eindejaarsuitkering van 8,33% én 8% vakantiegeld.
• In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor 24 tot 38 uur per week. Er is natuurlijk de intentie om langdurig met elkaar samen te werken. Met aandacht voor de werk-privébalans en mogelijkheid tot hybride werken.
• Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 10 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg groep.
• Gezellige events zoals het jaarlijks bedrijfsuitje, scholingsdag, wintersporttrip, borrels en nog veel meer.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Inge van Roekel via 06 86 87 70 09.
We sluiten de vacature zodra we een passende kandidaat hebben gevonden.
Solliciteren
Leuk dat je interesse hebt in deze functie!
Kennismakingsgesprek
Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.
Vervolggesprek
We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.
Arbeidsvoorwaardengesprek
We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.
Contractaanbod
We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.
Start je nieuwe baan
Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!
