Medewerker Medisch Secretariaat GZA

  • Adres
    Arnhem
  • Werkuren
    32-38 uur per week
  • €2905
    €3942

Gezondheidszorg Asielzoekers (GZA) biedt zorg hoogwaardige zorg aan asielzoekers in Nederland, met oog voor hun unieke achtergrond en behoeften. Een unieke omgeving waarin vertrouwen, professionaliteit en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen. Ontdek waarom!

Solliciteer
POH legt uit aan patiënt

Waar ga ik werken?

Gezondheidszorg Asielzoekers zorgt voor goede zorg voor alle asielzoekers. Op bijna elke opvanglocatie van het COA biedt GZA huisartsenzorg aan asielzoekers.

Wat je gaat doen

Als administratief medewerker Medisch Secretariaat GZA ben je verantwoordelijk voor diverse medisch administratieve taken, waaronder:

·        Het verwerken van inkomende en uitgaande medische correspondentie.

·        Het bijhouden van medische dossiers en archieven.

·        Het invoeren en controleren van medische gegevens in ons systeem.

·        Het ondersteunen van het GZA-managementteam met administratieve taken.

·        Het administratief ondersteunen van collega’s die op locatie werken door het hele land.

Waar je gaat werken

GZA biedt zorg aan een kwetsbare groep mensen. Om te zorgen dat de collega’s die werkzaam zijn op een locatie in het land niet overspoeld worden met administratie is er een afdeling die landelijk helpt en taken verricht zodat ook de administratieve kant voor deze zorg door gaat en soepel verloopt.

Dat is het Medisch Secretariaat GZA. Wij werken met strikt vertrouwelijke medische gegevens die voor jou begrijpelijk moeten zijn, en waaruit je kunt lezen of direct actie noodzakelijk is of niet.

Je werkt hybride; dat wil zeggen dat je één dag per week op het hoofdkantoor in Utrecht werkt met collega’s samen en één dag per week op kantoor in Arnhem met andere collega’s. De overige dagen werk je thuis.

Wie jij bent

·        Mbo+ werk- en denkniveau.

·        Medisch geschoold zoals diploma Doktersassistente of verpleegkundige.

·        Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie of gecombineerd met een functie in bijvoorbeeld een ziekenhuis of huisartsenpraktijk.

·        Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

·        Goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Wat wij je bieden

We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:

  • Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling door aandacht en coaching.
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2905,- en € 3942,- op basis van een 38-urige werkweek in schaal 5 conform cao Huisartsenzorg.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% én 8% vakantiegeld.
  • In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor 32 tot 38 uur per week. We hebben natuurlijk de intentie om langdurig met elkaar samen te werken. Met aandacht voor de werk-privébalans.
  • Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 20 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg Groep.
  • Gezellige events zoals ons jaarlijks bedrijfsuitje. En natuurlijk onze scholingsdag en wintersporttrip.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Regiomanager Astrid Hengeveld op 06 29 29 23 84

Solliciteren

Leuk dat je interesse hebt in deze functie!

Kennismakingsgesprek

Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.

Vervolggesprek

We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.

Arbeidsvoorwaardengesprek

We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.

Contractaanbod

We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.

Start je nieuwe baan

Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!

Recruiter Marielle

Vragen over deze functie?

Telefoon
Whatsapp