Frontoffice medewerker

  • Adres
    Arnhem
  • Werkuren
    24-32 uur per week
  • €2724
    €3644

Ben jij als frontoffice medewerker het visitekaartje van gezondheidscentrum Schuytgraaf? Je bent het eerste aanspreekpunt van patienten die ons gezondheidscentrum bezoeken. Zo zorg je ervoor dat de praktijk elke patiënt goed helpt. Geen dag is bij ons hetzelfde. Ontdek waarom.

Solliciteer
Doktersassistent geeft formulier aan patiënt

Waar ga ik werken?

De afgelopen 10 jaar is Arts en Zorg uitgegroeid tot de grootste eerstelijnszorgorganisatie van Nederland. Met ruim 20 gezondheidscentra en 550 collega’s bieden we zorg aan 200.000 patiënten.

Wat je gaat doen

Als Frontoffice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van patiënten en bezoekers van ons gezondheidscentrum. Hierbij staat gastvrijheid voorop en wil je onze bezoekers graag te woord staan en verder helpen. Hierbij zullen je taken onder meer de volgende zijn:

  • Patiënten te woord staan.
  • Agendabeheer.
  • Administratieve ondersteuning.
  • Service bieden aan onze patiënten.
Waar je gaat werken

Gezondheidscentrum Schuytgraaf is gevestigd in Arnhem, in de wijk Schuytgraaf, een wijk in ontwikkeling. Hierdoor neemt het aantal patiënten, dat nu op ongeveer 8500 staat, toe. Naast de reguliere huisartsenzorg in het gezondheidscentrum kunnen zij ook terecht voor bloedprikken, psychologische zorg en uitgebreide chronische zorg. Bij Schuytgraaf werken zes huisartsen, een physician assistant, een POH, vijf doktersassistenten en twee POH-GGZ in een nieuw pand. Het gezondheidscentrum is NHG geaccrediteerd, wij werken met Promedico ASP. In hetzelfde pand kan de patiënt ook terecht voor onder andere fysiotherapie, diëtetiek en een apotheek.

Wie jij bent
  • Een afgeronde opleiding op MBO 3 niveau.
  • Een patiëntgerichte houding en verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden waaronder, positiviteit, geduld en hulpvaardigheid.
  • Een representatieve en positieve uitstraling.
  • Integriteit en betrouwbaarheid wat nodig is bij het verwerken en beheren van (vertrouwelijke) informatie.
  • Je kan zelfstandig maar ook in teamverband werken.
Wat wij je bieden

We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je er voor terug: 

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2724,- en € 3644,- op basis van een 38-urige werkweek conform schaal 4 van de cao Huisartsenzorg.  
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld. 
  • In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor 24 - 32 uur in de week met de intentie om een langdurige samenwerking met elkaar aan te gaan. Met aandacht voor de werk-privébalans en mogelijkheid tot hybride werken.  
  • Goede arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding, 25 verlofdagen, 20 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) maar ook een automatische pensioenopbouw inclusief een tegemoetkoming van 50% door Arts en Zorg groep. 
  • Gezellige events zoals het jaarlijkse Arts en Zorg festival, de jaarlijkse wintersporttrip en andere personeelsactiviteiten. 

Meer informatie? Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met praktijkmanager Ina Bonnema op 06 - 38 54 10 63.  

Solliciteren

Leuk dat je interesse hebt in deze functie!

Kennismakingsgesprek

Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.

Vervolggesprek

We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.

Arbeidsvoorwaardengesprek

We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.

Contractaanbod

We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.

Start je nieuwe baan

Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!

Recruiter Marielle

Vragen over deze functie?

Telefoon
Whatsapp